oguzhanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saolun teşekkür ederim ama pek kimseyi tanımadığım için sormak istedim ölümlü bir kaza değil yaralamalı ama süreci öğrenmek istedim şimdiden
Soracağınız her bir soru hukuki anlamda teknik bir sorudur. Bu işler telefonda, sanal ortamda olmaz. Karşılıklı anlaşma yaptıysanız ve sorunu tatlıya bağladıysanız problem yoktur. Ancak aksi bir durum olmuş ise ve konuyla alakalı tarafınızdan şikayetçi olduğuna eminseniz mutlaka bulunduğunuz şehirde bununla ilgili uzman avukat aramalısınız. Dolayısıyla internet ortamında bu tip arayışlara geçmek size zaman kaybettireceği gibi ön görülemeyen birçok sıkıntıları da beraberinde getirebilir. Uzun lafın kısası avukat desteği gerektiren bir mesele var ise yüz, yüze görüşmelisin. Tekrar geçmiş olsun.