• 23-12-2019, 23:15:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba değerli arkadaşlar, grafik tasarımla ilgili bir web site yapma aşamasındayım ve bu sitenin hitlenmesi için haftalık ve aylık olmak üzere 5 defa tasarımlarda hediye ve ya indirim yapmak istiyorum ama kararsızım. Sizce müşterilerimi bu siteye yönlendirmem ve aktif hale getirmem için hediye mi vermeliyim yoksa indirim mi yapmalıyım? Yorumlarını beğendiklerime R10+ vereceğim
  • 23-12-2019, 23:18:12
    #2
    her ikisini yapabilirsiniz.
    mesela bu hafta şu 3 tasarım hediye, bu 6 tasarım da şu kadar indirimde, gibi..
  • 23-12-2019, 23:18:53
    #3
    Bence hediye olayı indirimden daha fazla kullanıcı çeker. Biliyorsunuz n11, GittiGidiyor gibi platformların indirim anlayışı biraz garip. 150₺lik ürünü 200₺ye çıkarıp 50₺lik indirim yapıyorlar. Ben şahsen alıcı olarak bu durumla çok karşılaştığım için indirimlere pek rağbet göstermiyorum. Hediye vermek kesinlikle daha makul olacaktır. En azından benim düşüncem.
  • 23-12-2019, 23:19:06
    #4
    Hediye çok daha etkili bir başlıktır. Ama insanlar bir hizmete para ödemeyip bunu edindiklerinden bir sonraki seferlerde para vermeye ikna olmaları daha zor olacaktır ve hizmetinizi daha az sahiplenir yaptığınız iş daha az değerli olur onların gözünde
  • 23-12-2019, 23:19:54
    #5
    sadeeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ikisini yapabilirsiniz.
    mesela bu hafta şu 3 tasarım hediye, bu 6 tasarım da şu kadar indirimde, gibi..
    Yorumunuz içi teşekkür ederim, gayet mantıklı ama bazılarının bu tarz tasarımları almaya gücü yetmiyor bunun için küçük büyük demeden hediye ve indirim yapmak istiyorum. Mesela aylık 5 adet hediye ve ya indirim yapıcaksam bunun 3ünü indirim 2sini hediye gibi mi yapmalıyım? Şu an aklıma geldi açıkcası
  • 23-12-2019, 23:20:43
    #6
    1 ay veya 1 haftada 5 tasarım satın alana 5 tasarım bizden.. 5 tasarım alana dilediği 5 tasarımı ücretsiz alabilecek.. gibi.. ücretsiz, bizden, bbedava sözcükler çeker daha çok bence..
  • 23-12-2019, 23:22:04
    #7
    Shitric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hediye olayı indirimden daha fazla kullanıcı çeker. Biliyorsunuz n11, GittiGidiyor gibi platformların indirim anlayışı biraz garip. 150₺lik ürünü 200₺ye çıkarıp 50₺lik indirim yapıyorlar. Ben şahsen alıcı olarak bu durumla çok karşılaştığım için indirimlere pek rağbet göstermiyorum. Hediye vermek kesinlikle daha makul olacaktır. En azından benim düşüncem.
    Yorumunuz için teşekkür ederim, açıkcası tasarım fiyatlarım hep sabit çok fazla değişiklik olmuyor. Ama 100 liralık bir tasarımı 50₺-60₺ gibi bir ücrete de düşürmek iyi bir şey olacaktır bence.
    Markasya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye çok daha etkili bir başlıktır. Ama insanlar bir hizmete para ödemeyip bunu edindiklerinden bir sonraki seferlerde para vermeye ikna olmaları daha zor olacaktır ve hizmetinizi daha az sahiplenir yaptığınız iş daha az değerli olur onların gözünde
    Hediye konusunda kesinim diyemiyorum çünkü suistimal olayları olabilir yukarıda ki arkadaşın da dediği gibi.



    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay veya 1 haftada 5 tasarım satın alana 5 tasarım bizden.. 5 tasarım alana dilediği 5 tasarımı ücretsiz alabilecek.. gibi.. ücretsiz, bizden, bbedava sözcükler çeker daha çok bence..
    Hocam zaten müşterilerime elimden geldiği kadar özel günlerin tasarımlarını hediye ediyorum tabii bunu alışkanlık haline getirmedikleri sürece.
  • 23-12-2019, 23:24:24
    #8
    Hediye daha albenili olabilir. Ama belirli aralıklarla indirim, arada hediye daha güzel gidecektir. Akılda kalıcılık vb. durumlar için güzel bir adım olur.

    Şimdiden hayırlı, uğurlu olsun.
  • 23-12-2019, 23:26:28
    #9
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye daha albenili olabilir. Ama belirli aralıklarla indirim, arada hediye daha güzel gidecektir. Akılda kalıcılık vb. durumlar için güzel bir adım olur.

    Şimdiden hayırlı, uğurlu olsun.
    Teşekkür ederim Hediye vermeyi gerçekten seven birisiyimdir, elimden bu kadarı geldiği için böyle bir şey yapmak istedim. İndirim konusunu da büyük ihtimalle kupon üzerine yapacağım insanların ihtiyacı ne ise ona göre kullanım sağlayacaklar.