Bence hediye olayı indirimden daha fazla kullanıcı çeker. Biliyorsunuz n11, GittiGidiyor gibi platformların indirim anlayışı biraz garip. 150₺lik ürünü 200₺ye çıkarıp 50₺lik indirim yapıyorlar. Ben şahsen alıcı olarak bu durumla çok karşılaştığım için indirimlere pek rağbet göstermiyorum. Hediye vermek kesinlikle daha makul olacaktır. En azından benim düşüncem.