Merhaba değerli arkadaşlar, grafik tasarımla ilgili bir web site yapma aşamasındayım ve bu sitenin hitlenmesi için haftalık ve aylık olmak üzere 5 defa tasarımlarda hediye ve ya indirim yapmak istiyorum ama kararsızım. Sizce müşterilerimi bu siteye yönlendirmem ve aktif hale getirmem için hediye mi vermeliyim yoksa indirim mi yapmalıyım? Yorumlarını beğendiklerime R10+ vereceğim