• 22-12-2019, 00:31:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, vaktinizi çaldığım için özür dilerim.
    Ben 15 yaşındayım ve nasıl desem hayattan zevk alamıyorum ve bıkkınlığım var. Herşeyi boşverdim diyebilirim.

    Yaşıtlarıma göre kiloluyum, tek gerçek arkadaşım bilgisayarım ve Wordpres diyebilirim.
    Arkadaşlarım var ama hepsi keko ve alkol vb şeyler yapmak ile övünen kişiler.
    Az çok da para kazanıyorum ancak hiç bir şey yapadım gelmiyor. Bu yıl derslerim berbat ve yaşamak istemiyorum desem yeridir. Ne yapmalıyım gelen bu bıkkınlığı nasıl atlatırıö.
  • 22-12-2019, 00:34:06
    #2
    Yok
  • 22-12-2019, 00:34:12
    #3
    Platin üye
    hobi bulabilirsin kendine bu arada hayattan nefret etme herkese olan bir şey eğer hobi olarak bir şey önerecek olsaydım kesinlikle dizi / film izle derdim
  • 22-12-2019, 00:35:07
    #4
    igtr.net
    Hayat güzel olmasada yaşamak zorunda hissediyor herkes 😊
  • 22-12-2019, 00:35:47
    #5
    Yaptığınız işte başarılı olarak, mutlu olabilirsiniz WordPress üzerinde İyiseniz eğer tema yazabilirsiniz huzuru yaptığınız işte bulabilirsiniz. Derslerinizi aksatmamak üzere başarılar dilerim.
  • 22-12-2019, 00:35:53
    #6
    1. daha 15 yaşındasın
    2. açık konusayım ben 20 yaşımdayım ama daha küçüksün hayattaki farkındalıkları yeni görüyorsun
    3 kilo snde değil herlsede var kötü hissediyorsan diyet yap, spor yap
    hedefin liseyi bitirmek ve yazılımı seviyorsan yazılım öğreenmek olsun
    köşe başındakilere boş insan diyebilmene sevindim
    kendi yolunu çiz ve deva met hayat guzel paran ve iyi dostların varsa daha guzel
  • 22-12-2019, 00:35:59
    #7
    Almıyorum ama buna da şükür
  • 22-12-2019, 00:36:48
    #8
    Öncelikle derslerini halletmelisin. Dersler sana motivasyon ve azim verecektir. Şuan yaşın itibariyle halletmen gereken ilk şey okuldur. Gerisi zamanla hallolur. Kekoları boşver, başarıya ve mutluluğa ulaşan yol ne istediğini yaptığından geçer. Arkadaşlarının yaptığı basit aktivitelerden kendine ders çıkartıp ben nasıl daha iyi ve güzel şeyler yapabilirim diye düşün. Ama dediğim gibi yaşın itibariyle derslerini başarıyla geçmek sana ve ailene olumlu yansıyacaktır.
  • 22-12-2019, 00:36:27
    #9
    günden güne değişiyor bazen eziyet geliyor bazen dünyadaki en mutlu insan olabiliyorum,