Merhabalar, vaktinizi çaldığım için özür dilerim.
Ben 15 yaşındayım ve nasıl desem hayattan zevk alamıyorum ve bıkkınlığım var. Herşeyi boşverdim diyebilirim.

Yaşıtlarıma göre kiloluyum, tek gerçek arkadaşım bilgisayarım ve Wordpres diyebilirim.
Arkadaşlarım var ama hepsi keko ve alkol vb şeyler yapmak ile övünen kişiler.
Az çok da para kazanıyorum ancak hiç bir şey yapadım gelmiyor. Bu yıl derslerim berbat ve yaşamak istemiyorum desem yeridir. Ne yapmalıyım gelen bu bıkkınlığı nasıl atlatırıö.