1. daha 15 yaşındasın
2. açık konusayım ben 20 yaşımdayım ama daha küçüksün hayattaki farkındalıkları yeni görüyorsun
3 kilo snde değil herlsede var kötü hissediyorsan diyet yap, spor yap
hedefin liseyi bitirmek ve yazılımı seviyorsan yazılım öğreenmek olsun
köşe başındakilere boş insan diyebilmene sevindim
kendi yolunu çiz ve deva met hayat guzel paran ve iyi dostların varsa daha guzel