Öncelikle derslerini halletmelisin. Dersler sana motivasyon ve azim verecektir. Şuan yaşın itibariyle halletmen gereken ilk şey okuldur. Gerisi zamanla hallolur. Kekoları boşver, başarıya ve mutluluğa ulaşan yol ne istediğini yaptığından geçer. Arkadaşlarının yaptığı basit aktivitelerden kendine ders çıkartıp ben nasıl daha iyi ve güzel şeyler yapabilirim diye düşün. Ama dediğim gibi yaşın itibariyle derslerini başarıyla geçmek sana ve ailene olumlu yansıyacaktır.