• 09-12-2019, 04:13:01
    #10
    igtr.net
    Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    football manager
    o ne

    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yakışıklı bu adam
    metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her daim çalışıyoruz hocam, valla en son ne zaman adam gibi uyudum hatırlamıyorum
    hocam başka birini yerine bırak böyle olmaz ki
    sametgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecenin nimetlerinden yararlanıyorum. Sabahın gürültüsü yok, telefon çalacak modum değişecek derdi yok, insan yok, çalışmak için bol bol sessizlik var
    hocam benim telefon gündüzde gecede sesizde olur aslında sesizlik güzel



    GorkemGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımcıyım ...
    en son tasarladığın şey ne oldu

    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece kafa sakin çalışmak daha güzel oluyor.
    bunun için gece uykusundan ödün veriyon ama
  • 09-12-2019, 04:16:07
    #11
    Çok borç var çok.
  • 09-12-2019, 04:16:35
    #12
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son tasarladığın şey ne oldu
    Şuanda logo yapıyorum.
  • 09-12-2019, 04:17:10
    #13
    igtr.net
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok borç var çok.

    inşallah en kısa sürede ödersin hocam. Allah daha büyük dert vermesin inşallah



    GorkemGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda logo yapıyorum.

    en anlamadığım durum logo ve tasarım hep ücretsiz logo yap derim bir site çıkar oradan dandik bir şey çıkar siteye eklerim
  • 09-12-2019, 04:19:13
    #14
    Sessizlik iyi geliyor
  • 09-12-2019, 04:19:46
    #15
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en anlamadığım durum logo ve tasarım hep ücretsiz logo yap derim bir site çıkar oradan dandik bir şey çıkar siteye eklerim
    Konuma beklerim bir gün.
  • 09-12-2019, 04:20:09
    #16
    igtr.net
    furkanakdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sessizlik iyi geliyor
    uyurkende güzel bir sesizlik var hocam bence uyku daha güzel



    GorkemGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuma beklerim bir gün.

    inşallah hocam
  • 09-12-2019, 04:21:49
    #17
    Gece vardiyası
  • 09-12-2019, 04:23:14
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan çalışıyorum ama normalde gece evde de uyumuyorum. sitelerle uğraşırım veya cs atarım. Gece herkes uyuduğu için sessiz sakin oluyor rahatsız eden şeyler yok arayan soran yok.