Konu
Neden bu saatte uyanıksın?
09-12-2019, 04:23:14
#18
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şuan çalışıyorum ama normalde gece evde de uyumuyorum. sitelerle uğraşırım veya cs atarım. Gece herkes uyuduğu için sessiz sakin oluyor rahatsız eden şeyler yok arayan soran yok.