• 09-12-2019, 04:09:27
    #1
    igtr.net
    Soru şaşırtmacalı değil Neden gecenin bu saatinde hala uyumadınız?

    Ben geç uyandım yoksa normalde bu saatte uyumuş olurdum
  • 09-12-2019, 04:10:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çünkü yeni uyandım
  • 09-12-2019, 04:10:51
    #3
    Her daim çalışıyoruz hocam, valla en son ne zaman adam gibi uyudum hatırlamıyorum
  • 09-12-2019, 04:10:50
    #4
  • 09-12-2019, 04:10:39
    #5
    football manager
  • 09-12-2019, 04:11:18
    #6
    Gecenin nimetlerinden yararlanıyorum. Sabahın gürültüsü yok, telefon çalacak modum değişecek derdi yok, insan yok, çalışmak için bol bol sessizlik var
  • 09-12-2019, 04:11:19
    #7
    igtr.net
    Dublin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çünkü yeni uyandım
    bu saatte ne işin varda uyandın biz daha yatmadık
  • 09-12-2019, 04:11:40
    #8
    Tasarımcıyım ...
  • 09-12-2019, 04:12:42
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gece kafa sakin çalışmak daha güzel oluyor.