Neden bu saatte uyanıksın? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neden bu saatte uyanıksın?
63
●
1.858
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Neden bu saatte uyanıksın?
1
2
3
4
5
6
Son
09-12-2019, 04:09:27
#1
fatii
igtr.net
Soru şaşırtmacalı değil
Neden gecenin bu saatinde hala uyumadınız?
Ben geç uyandım yoksa normalde bu saatte uyumuş olurdum
09-12-2019, 04:10:31
#2
Dublin
Üyeliği durduruldu
çünkü yeni uyandım
09-12-2019, 04:10:51
#3
metehandemir
Her daim çalışıyoruz hocam, valla en son ne zaman adam gibi uyudum hatırlamıyorum
09-12-2019, 04:10:50
#4
mlbdestek
09-12-2019, 04:10:39
#5
Aytmatov
football manager
09-12-2019, 04:11:18
#6
sametgur
Gecenin nimetlerinden yararlanıyorum. Sabahın gürültüsü yok, telefon çalacak modum değişecek derdi yok, insan yok, çalışmak için bol bol sessizlik var
09-12-2019, 04:11:19
#7
fatii
igtr.net
Dublin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çünkü yeni uyandım
bu saatte ne işin varda uyandın biz daha yatmadık
09-12-2019, 04:11:40
#8
GorkemGuney
Tasarımcıyım ...
09-12-2019, 04:12:42
#9
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gece kafa sakin çalışmak daha güzel oluyor.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler