Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
football manager
o ne

mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yakışıklı bu adam
metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her daim çalışıyoruz hocam, valla en son ne zaman adam gibi uyudum hatırlamıyorum
hocam başka birini yerine bırak böyle olmaz ki
sametgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gecenin nimetlerinden yararlanıyorum. Sabahın gürültüsü yok, telefon çalacak modum değişecek derdi yok, insan yok, çalışmak için bol bol sessizlik var
hocam benim telefon gündüzde gecede sesizde olur aslında sesizlik güzel



GorkemGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımcıyım ...
en son tasarladığın şey ne oldu

wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece kafa sakin çalışmak daha güzel oluyor.
bunun için gece uykusundan ödün veriyon ama