o ne
yakışıklı bu adam
Her daim çalışıyoruz hocam, valla en son ne zaman adam gibi uyudum hatırlamıyorum
hocam başka birini yerine bırak böyle olmaz ki
Gecenin nimetlerinden yararlanıyorum. Sabahın gürültüsü yok, telefon çalacak modum değişecek derdi yok, insan yok, çalışmak için bol bol sessizlik var
hocam benim telefon gündüzde gecede sesizde olur

aslında sesizlik güzel

Tasarımcıyım ...
en son tasarladığın şey ne oldu
Gece kafa sakin çalışmak daha güzel oluyor.

bunun için gece uykusundan ödün veriyon ama