Üstümüze bir şey de giymeyelim o zaman çoğu kanserojen madde içeriyor.
Benim dedem bardağın yarısına kadar şeker koyar içerdi. Fanta - Kola içerdi, Tereyağını kaşıkla yiyordu. Vefat ettiğinde benden sağlıklıydı.
Senin istediğin dünya da şuan yaşamak pek mümkün gözükmüyor. En güzeli dağın başında klübe de yaşayıp bağ bahçe yapıp avlanıp beslenmek.
Zararlı olduğunu bile bile neden ?
11
●403
- 22-11-2019, 23:16:40Üyeliği durdurulduAbi öldürmez süründürür zaten sağlık derken gözümüzle göreceğmiz şeyler değil ki bu zararlarVEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tereyağı zaten yararlı bu arada
Çok geçmiş olsun hocam.bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tereyağı zaten yararlı bu arada