• 22-11-2019, 23:14:01
    #10
    Üstümüze bir şey de giymeyelim o zaman çoğu kanserojen madde içeriyor.
    Benim dedem bardağın yarısına kadar şeker koyar içerdi. Fanta - Kola içerdi, Tereyağını kaşıkla yiyordu. Vefat ettiğinde benden sağlıklıydı.
    Senin istediğin dünya da şuan yaşamak pek mümkün gözükmüyor. En güzeli dağın başında klübe de yaşayıp bağ bahçe yapıp avlanıp beslenmek.
  • 22-11-2019, 23:16:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstümüze bir şey de giymeyelim o zaman çoğu kanserojen madde içeriyor.
    Benim dedem bardağın yarısına kadar şeker koyar içerdi. Fanta - Kola içerdi, Tereyağını kaşıkla yiyordu. Vefat ettiğinde benden sağlıklıydı.
    Senin istediğin dünya da şuan yaşamak pek mümkün gözükmüyor. En güzeli dağın başında klübe de yaşayıp bağ bahçe yapıp avlanıp beslenmek.
    Abi öldürmez süründürür zaten sağlık derken gözümüzle göreceğmiz şeyler değil ki bu zararlar Tereyağı zaten yararlı bu arada



    bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Falla icenler biraksa iyi olur
    şuan SiyamiHersek ten yaziyorum anjo oldum sabah 2 anadamarim %100 tikali birakmadilar bile binadan disari ancak imza karsiligi cikabiliyorum
    Pazartesi yada sali gunu ByPass olacagim( Acik Kalp Amaliyati )
    Yol yakinken birakin derim
    Çok geçmiş olsun hocam.
  • 22-11-2019, 23:23:15
    #12
    Kötü etkisini direkt görmediğimiz için ve anlık zevkler verdiği için kimse 15-20 sonra yakalanacağı şeker hastalığını ya da ellisinden sonra yaşayacağı nefes darlığını koahı düşünmüyor.