Üstümüze bir şey de giymeyelim o zaman çoğu kanserojen madde içeriyor.
Benim dedem bardağın yarısına kadar şeker koyar içerdi. Fanta - Kola içerdi, Tereyağını kaşıkla yiyordu. Vefat ettiğinde benden sağlıklıydı.
Senin istediğin dünya da şuan yaşamak pek mümkün gözükmüyor. En güzeli dağın başında klübe de yaşayıp bağ bahçe yapıp avlanıp beslenmek.