VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstümüze bir şey de giymeyelim o zaman çoğu kanserojen madde içeriyor.
Benim dedem bardağın yarısına kadar şeker koyar içerdi. Fanta - Kola içerdi, Tereyağını kaşıkla yiyordu. Vefat ettiğinde benden sağlıklıydı.
Senin istediğin dünya da şuan yaşamak pek mümkün gözükmüyor. En güzeli dağın başında klübe de yaşayıp bağ bahçe yapıp avlanıp beslenmek.
Abi öldürmez süründürür zaten sağlık derken gözümüzle göreceğmiz şeyler değil ki bu zararlar Tereyağı zaten yararlı bu arada



bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Falla icenler biraksa iyi olur
şuan SiyamiHersek ten yaziyorum anjo oldum sabah 2 anadamarim %100 tikali birakmadilar bile binadan disari ancak imza karsiligi cikabiliyorum
Pazartesi yada sali gunu ByPass olacagim( Acik Kalp Amaliyati )
Yol yakinken birakin derim
Çok geçmiş olsun hocam.