• 22-11-2019, 22:54:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir insan neden zararlı olduğunu bile bile sigara içer?
    Veya neden bile bile çayına o beyaz şekeri koyar? Çikolata,atıştırmalık yer?

    En sevmediğim tip bu tarz şeker yemem çaya şeker koymam diyen insanlardı benimde ancak o gösteriş için yapanları dışarıda tutun gerçekten sağlığınızı düşünün.
    Bu soruları sormadan önce 18-20 li yaşlarda "amaaan ne olcak. Bir daha mı geleceğiz dünyaya ye gitsin ölürsek ölürüz." gibi bi kafam vardı gerçekten.
    İnsan bilinçlendikçe bir şeyleri gördükçe gerçekten dikkat ediyor. Zaman geçtikçe çünkü yaş ilerledikçe hastahanelerden çıkmayan insanlar görüyoruz. Hepsinin tek veye çoğunluklu nedeni sağlıksız ve düzensiz beslenmek.

    Şekerin hiçbir faydası olmadığı gibi birkaç zararı;
    * Direkt Kana karışık ve yağa çevrilir.
    *Sadece kilo yapmaz, böbrek,göz,kalp gibi her organı olumsuz etkiler.
    * Dikkat eksikliği, konsantrasyon bozukluğu, hafıza kapasitesi düşüklüğü ve öğrenme güçlüğü yapabilir.
    * tip 3 diyabete sebep olur.
    * Damarlarınızı sertleştirir.

    Hergün kullandığımız/yediğimiz birkaç ürünün bilgileri;
  • 22-11-2019, 22:58:00
    #2
    "amaaan ne olcak. Bir daha mı geleceğiz dünyaya ye gitsin ölürsek ölürüz."
  • 22-11-2019, 22:58:03
    #3
    Hocam tüm hastalıkların kaynağı strestir. Eğer bunlar insanı mutlu ediyorsa (sigara hariç) bence pek de bir zararı olmaz. Tam aksine kendi adıma ben çikolata yediğim zaman mutlu oluyorum.
  • 22-11-2019, 22:59:14
    #4
    kimi dertten içer kimi zevkten.
  • 22-11-2019, 23:02:26
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Çayı şekerli seviyordur içiyordur mesala
  • 22-11-2019, 23:09:09
    #6
    Bir insan neden öleceğini bile bile yaşar ?
  • 22-11-2019, 23:10:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insan neden öleceğini bile bile yaşar ?
    hocam diyorsun ki yani bu dünyada sorulacak çok soru var
  • 22-11-2019, 23:12:50
    #8
    GiacomoVoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insan neden zararlı olduğunu bile bile sigara içer?
    Veya neden bile bile çayına o beyaz şekeri koyar? Çikolata,atıştırmalık yer?

    En sevmediğim tip bu tarz şeker yemem çaya şeker koymam diyen insanlardı benimde ancak o gösteriş için yapanları dışarıda tutun gerçekten sağlığınızı düşünün.
    Bu soruları sormadan önce 18-20 li yaşlarda "amaaan ne olcak. Bir daha mı geleceğiz dünyaya ye gitsin ölürsek ölürüz." gibi bi kafam vardı gerçekten.
    İnsan bilinçlendikçe bir şeyleri gördükçe gerçekten dikkat ediyor. Zaman geçtikçe çünkü yaş ilerledikçe hastahanelerden çıkmayan insanlar görüyoruz. Hepsinin tek veye çoğunluklu nedeni sağlıksız ve düzensiz beslenmek.

    Şekerin hiçbir faydası olmadığı gibi birkaç zararı;
    * Direkt Kana karışık ve yağa çevrilir.
    *Sadece kilo yapmaz, böbrek,göz,kalp gibi her organı olumsuz etkiler.
    * Dikkat eksikliği, konsantrasyon bozukluğu, hafıza kapasitesi düşüklüğü ve öğrenme güçlüğü yapabilir.
    * tip 3 diyabete sebep olur.
    * Damarlarınızı sertleştirir.

    Hergün kullandığımız/yediğimiz birkaç ürünün bilgileri;
    çoğu çikolata ve şeker fabrikasının ortakları aynı zamanda şeker ilaçlarınında üreticisidir. Ölene kadar sömürmenin peşindeler
  • 22-11-2019, 23:12:44
    #9
    Falla icenler biraksa iyi olur
    şuan SiyamiHersek ten yaziyorum anjo oldum sabah 2 anadamarim %100 tikali birakmadilar bile binadan disari ancak imza karsiligi cikabiliyorum
    Pazartesi yada sali gunu ByPass olacagim( Acik Kalp Amaliyati )
    Yol yakinken birakin derim