Veya neden bile bile çayına o beyaz şekeri koyar? Çikolata,atıştırmalık yer?
En sevmediğim tip bu tarz şeker yemem çaya şeker koymam diyen insanlardı benimde ancak o gösteriş için yapanları dışarıda tutun gerçekten sağlığınızı düşünün.
Bu soruları sormadan önce 18-20 li yaşlarda "amaaan ne olcak. Bir daha mı geleceğiz dünyaya ye gitsin ölürsek ölürüz." gibi bi kafam vardı gerçekten.
İnsan bilinçlendikçe bir şeyleri gördükçe gerçekten dikkat ediyor. Zaman geçtikçe çünkü yaş ilerledikçe hastahanelerden çıkmayan insanlar görüyoruz. Hepsinin tek veye çoğunluklu nedeni sağlıksız ve düzensiz beslenmek.
Şekerin hiçbir faydası olmadığı gibi birkaç zararı;
* Direkt Kana karışık ve yağa çevrilir.
*Sadece kilo yapmaz, böbrek,göz,kalp gibi her organı olumsuz etkiler.
* Dikkat eksikliği, konsantrasyon bozukluğu, hafıza kapasitesi düşüklüğü ve öğrenme güçlüğü yapabilir.
* tip 3 diyabete sebep olur.
* Damarlarınızı sertleştirir.
Hergün kullandığımız/yediğimiz birkaç ürünün bilgileri;


