Hocam tüm hastalıkların kaynağı strestir. Eğer bunlar insanı mutlu ediyorsa (sigara hariç) bence pek de bir zararı olmaz. Tam aksine kendi adıma ben çikolata yediğim zaman mutlu oluyorum.