Konu
Zararlı olduğunu bile bile neden ?
22-11-2019, 22:58:03
#3
netadam
Hocam tüm hastalıkların kaynağı strestir. Eğer bunlar insanı mutlu ediyorsa (sigara hariç) bence pek de bir zararı olmaz. Tam aksine kendi adıma ben çikolata yediğim zaman mutlu oluyorum.