• 20-11-2019, 14:39:33
    #1
    Merhaba arkadaslar ..
    Gunumuzde bir cok kisiden duydugum islak hamburger gercekten yeni bir akim mi.? Istanbulda cok yayginmis biz toptan kofteci olarak islak hamburger koftesini yapimina girmeyi dusunduk ve yaptikta. Arge calismalari vs derken ortaya cok kaliteli bir urun cikardik.
    Sizlere sorum sizce bu akim ciddi sekilde tutar mi ? Islak hamburger istanbul harici baska sehirlerdede yayginlasirmi. Siz degerli r10 kullanicilarinin fikirlerine onem veriyorum. Simdiden herkese tesekkur ederim .
  • 20-11-2019, 14:43:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    30 yaşını geçtim, İstanbul'dayım. Ne bir kez ıslak hamburger yedim ne de adım başı ıslak hamburger satan bir yer gördüm. İlla ki seveni vardır fakat bir akım olduğunu düşünmüyorum.
  • 20-11-2019, 14:45:07
    #3
    bende 9 senedir istanbuldayım 1 kere ıslak hamburger yemedim.
  • 20-11-2019, 14:45:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    çocukluğumuzdan beri yeriz hiçde yeni bir akim degil yani
    insanlar birbirini nasıl tokatliyacagini sasirmis.
  • 20-11-2019, 14:46:09
    #5
    Hiç duymadım ve yemedim.
  • 20-11-2019, 14:46:38
    #6
    Ben seviyorum ve arada sırada gidiş yiyiyorum. Diğer şehirleede de tutma ihtimali elbette vardır diye düşünüyorum.
  • 20-11-2019, 14:49:15
    #7
    Yeni bir akım mıymış uzun yıllardır Taksime gittiğimizde alkolden sonra yeriz iyi gider 😀
  • 20-11-2019, 14:50:44
    #8
    Abi neye göre yeni akım bilmiyorum ama İstanbul'da baya ünlü bu arkadaş. Özellikle taksimde bütün büfeler yapar ama sadece bu ürün için dükkan açmak bilemedim. Çünkü kendisi karın doyurmak için yenilemeyecek kadar ağır bir yiyecek. Genelde alkol aldıktan sonra 1 tane atar gençler kızılkayalar da en iyi yapanıdır.
  • 20-11-2019, 14:51:34
    #9
    Taksimde Meşhur Doğru Ama Islak Hamburger Benim Bildildiğim Ekmeği Islaktı Baya Oldu Hatırlayamıyorum Yeni Akım Felan Değil Yani