• 20-11-2019, 14:54:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Akım değildir hocam, büfelerde (sosisli, patso vs. satan yerlerde) ıslak hamburger de vardır.
    Bir yemek değil, bir atıştırmalık olarak görülür. Alayım iki üç ısırıkta bitireyim atıştırmış olayım diye yenir.
  • 20-11-2019, 14:55:30
    #11
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksimde Meşhur Doğru Ama Islak Hamburger Benim Bildildiğim Ekmeği Islaktı Baya Oldu Hatırlayamıyorum Yeni Akım Felan Değil Yani

    Ekmeğinde sos var doğru da et de buharda falan pişiyor bir ara merak sarıp bakmıştım buhar yüzünden ekmek ıslak ve yumuşak.
  • 20-11-2019, 14:55:39
    #12
    Sadece buna yönelik iş yeri açan birini tanıyorum ( Tekirdağ'da ) , elde avuçta kaldı 0 Hayatımda da hiç yemedim , özenmiyorum da . Akım olduğunu da düşünmüyorum hocam . Şundan eminim lokma , waffle net olarak akım
  • 20-11-2019, 14:55:43
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sosisli işi ne kadar akım olursa o kadar olur en fazla
  • 20-11-2019, 15:01:52
    #14
    Günde 4 adet ıslak hamburger yerim hiç şaşmaz
  • 20-11-2019, 15:04:52
    #15
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmeğinde sos var doğru da et de buharda falan pişiyor bir ara merak sarıp bakmıştım buhar yüzünden ekmek ıslak ve yumuşak.
    Doğrudur Çok Dikat Etmedim Açıkcası İstanbulda Yemiştim Ankarada Sanki Sıhhıye Köprüsünün Orada Görmüştüm
  • 20-11-2019, 21:30:07
    #16
    Herkes gorusunu yazmis tesekkur ederim
  • 20-11-2019, 21:34:47
    #17
    Islak hamburger keyif işidir. Doymaya az kaldıysa yada sadece canın çektiyse yersin. Olmasa aramam gördüm mü yerim