Akım değildir hocam, büfelerde (sosisli, patso vs. satan yerlerde) ıslak hamburger de vardır.
Bir yemek değil, bir atıştırmalık olarak görülür. Alayım iki üç ısırıkta bitireyim atıştırmış olayım diye yenir.
Islak hamburger yeni bir iÅŸ akimi
16
●490
- 20-11-2019, 14:55:30alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekmeğinde sos var doğru da et de buharda falan pişiyor bir ara merak sarıp bakmıştım buhar yüzünden ekmek ıslak ve yumuşak. - 20-11-2019, 15:04:52Doğrudur Çok Dikat Etmedim Açıkcası İstanbulda Yemiştim Ankarada Sanki Sıhhıye Köprüsünün Orada GörmüştümScacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baya Oldu Hatırlayamıyorum Yeni Akım Felan Değil Yani