Merhaba arkadaslar ..
Gunumuzde bir cok kisiden duydugum islak hamburger gercekten yeni bir akim mi.? Istanbulda cok yayginmis biz toptan kofteci olarak islak hamburger koftesini yapimina girmeyi dusunduk ve yaptikta. Arge calismalari vs derken ortaya cok kaliteli bir urun cikardik.
Sizlere sorum sizce bu akim ciddi sekilde tutar mi ? Islak hamburger istanbul harici baska sehirlerdede yayginlasirmi. Siz degerli r10 kullanicilarinin fikirlerine onem veriyorum. Simdiden herkese tesekkur ederim .