• 17-11-2019, 16:23:51
    #1
    Herkese iyi forumlar öncelikle.Aklımda bir soru var.Üniversite 1. sınıfta kosgeb desteği aldık grafik tasarım okuyorum.Dersi geçtikten sonrada bize bir katılım belgesi verildi.

    Şimdi benim aklıma şöyle bir şey geldi.Örnek veriyorum benim bir projem var hayata geçirmek istiyorum mesela diyelimki getir tarzı bir uygulama düşünüyorum karadeniz bölgesinde bu tarz birşey olmadığı için karadeniz bölgesinde yapmayı düşünüyorum.Kosgeb bu aşamada destek veriyormu?

    Yoksa illa yapılmamış birşey olması mı lazım? O şekildemi yazılım alanına destek veriyor?
  • 17-11-2019, 16:27:25
    #2
    32 saatlik girişimcilik eğitim kursunda sorularınızın tümüne yanıt bulabilirsiniz. Artık online olarak eğitim veriliyor.
  • 17-11-2019, 16:29:43
    #3
    Platin üye
    Kpsgep eğitimi almışsınız. Kosgep paranız yoksa destek olmaz. Kosgep sadece harcadığınız paranın bir kısmını şartlara uygun ise size geri öder. O da bölgeye göre 1 ayda da olabilir 6 ayda da

    ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-11-2019, 16:32:58
    #4
    recepuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 saatlik girişimcilik eğitim kursunda sorularınızın tümüne yanıt bulabilirsiniz. Artık online olarak eğitim veriliyor.
    Eğitim muhabbetini biliyorum fakat 32 saatlik bir eğitim almadan bunu cevaplayabilecek birisi varmı merak ettiğimden soruyorum ona göre harekete geçeceğim zaten.Eğer böyle birşey mümkün değilse 32 saatlik eğitime boştan yere kayıt yaptırmış olmayayım

    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kpsgep eğitimi almışsınız. Kosgep paranız yoksa destek olmaz. Kosgep sadece harcadığınız paranın bir kısmını şartlara uygun ise size geri öder. O da bölgeye göre 1 ayda da olabilir 6 ayda da

    ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Param olsa zaten neden kosgebten girişimcilik adı altında destek isteyeyimki çok ilginç Sertifika olarak değilde katılım belgesi verildi bize sanırım kursa genede girmem gerekiyor
  • 17-11-2019, 18:22:51
    #5
    KOSGEB'in verdiği destekler ikiye ayrılıyor.
    1-Hibe; Özgün bir projeniz var ise(deeptech) onun için çekirdek ekibi oluşturup, gerekli iş planı ve bütçe analizleriyle birlikte başvuru yapıyorsunuz.
    2-Teşvik; Mevcutta sermayeniz var. Bu sermayenizi işinizi kurmak için harcıyorsunuz. Tüm bu harcamalar şirket kuruluşu yapıldıktan sonra faturalandırılmak zorundadır. Örneğin ; Dell XPS laptop değil de i5 işlemci 8 gb ram 15.6'' laptop diye listeye alım yaptığınız ürünleri yazmanız gerekiyor. Piyasa fiyatı üzerindeki faturalarda kurumu aldatmaya yönelik girişim olabileceğinden dolayı internet tabiriyle ban yiyebilirsiniz.
    Teşvikten devam edelim. Sermayeniz 50.000TL bir iş yapacaksınız. Şirket kurulumu yaptınız. Demirbaş alımı yaptınız ve işletme olarak ilk fiş/faturanızı kestiniz. Akabinde KOSGEB'e başvuru yapıyorsunuz. Ben böyle bir iş yapıyorum. Şirketimi kurdum kendi sermayem üzerinden paramı harcadım bana destek verin diyorsunuz. Türkiye'yi sosyoekonomik olarak bölgelere ayırmış vaziyette devletimiz. İş yaptığınız il/ilçe hangi kategoriye giriyor ise o bölgeye özel desteklerden faydalanabiliyorsunuz. Şirket kuruluşunda A.Ş için yaklaşık 4.000TL devlete ödeme yapıyorsunuz. Bunun hemen hemen hepsini size geri iade edebiliyor fakat iade süreci 6 aya kadar uzayabiliyor.
  • 17-11-2019, 18:33:48
    #6
    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KOSGEB'in verdiği destekler ikiye ayrılıyor.
    1-Hibe; Özgün bir projeniz var ise(deeptech) onun için çekirdek ekibi oluşturup, gerekli iş planı ve bütçe analizleriyle birlikte başvuru yapıyorsunuz.
    2-Teşvik; Mevcutta sermayeniz var. Bu sermayenizi işinizi kurmak için harcıyorsunuz. Tüm bu harcamalar şirket kuruluşu yapıldıktan sonra faturalandırılmak zorundadır. Örneğin ; Dell XPS laptop değil de i5 işlemci 8 gb ram 15.6'' laptop diye listeye alım yaptığınız ürünleri yazmanız gerekiyor. Piyasa fiyatı üzerindeki faturalarda kurumu aldatmaya yönelik girişim olabileceğinden dolayı internet tabiriyle ban yiyebilirsiniz.
    Teşvikten devam edelim. Sermayeniz 50.000TL bir iş yapacaksınız. Şirket kurulumu yaptınız. Demirbaş alımı yaptınız ve işletme olarak ilk fiş/faturanızı kestiniz. Akabinde KOSGEB'e başvuru yapıyorsunuz. Ben böyle bir iş yapıyorum. Şirketimi kurdum kendi sermayem üzerinden paramı harcadım bana destek verin diyorsunuz. Türkiye'yi sosyoekonomik olarak bölgelere ayırmış vaziyette devletimiz. İş yaptığınız il/ilçe hangi kategoriye giriyor ise o bölgeye özel desteklerden faydalanabiliyorsunuz. Şirket kuruluşunda A.Ş için yaklaşık 4.000TL devlete ödeme yapıyorsunuz. Bunun hemen hemen hepsini size geri iade edebiliyor fakat iade süreci 6 aya kadar uzayabiliyor.
    Cevabınız için çok teşekkür ederim.E-kosgeb eğitimine başladım.O zaman benim alacağım hibe değilde teşvik desteğine giriyor.Cevabınız için tekrardan çok teşekkür ederim çok işime yaradı bu bilgiler