recepuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
32 saatlik girişimcilik eğitim kursunda sorularınızın tümüne yanıt bulabilirsiniz. Artık online olarak eğitim veriliyor.
Eğitim muhabbetini biliyorum fakat 32 saatlik bir eğitim almadan bunu cevaplayabilecek birisi varmı merak ettiğimden soruyorum ona göre harekete geçeceğim zaten.Eğer böyle birşey mümkün değilse 32 saatlik eğitime boştan yere kayıt yaptırmış olmayayım

sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kpsgep eğitimi almışsınız. Kosgep paranız yoksa destek olmaz. Kosgep sadece harcadığınız paranın bir kısmını şartlara uygun ise size geri öder. O da bölgeye göre 1 ayda da olabilir 6 ayda da

ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Param olsa zaten neden kosgebten girişimcilik adı altında destek isteyeyimki çok ilginç Sertifika olarak değilde katılım belgesi verildi bize sanırım kursa genede girmem gerekiyor