Herkese iyi forumlar öncelikle.Aklımda bir soru var.Üniversite 1. sınıfta kosgeb desteği aldık grafik tasarım okuyorum.Dersi geçtikten sonrada bize bir katılım belgesi verildi.
Şimdi benim aklıma şöyle bir şey geldi.Örnek veriyorum benim bir projem var hayata geçirmek istiyorum mesela diyelimki getir tarzı bir uygulama düşünüyorum karadeniz bölgesinde bu tarz birşey olmadığı için karadeniz bölgesinde yapmayı düşünüyorum.Kosgeb bu aşamada destek veriyormu?
Yoksa illa yapılmamış birşey olması mı lazım? O şekildemi yazılım alanına destek veriyor?