• 03-11-2019, 18:12:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ;

    Bir sorum olacak..

    Evcil ürünleri satan yeni bir firma kurdum. E-Ticaret sitemde bitmek üzere..Biliyorsunuz pazar yerlerinde satışlar oldukça hızlı, ancak komisyonlarda malum.. %10 ve % 22 arası komisyonlar ödeniyor..
    Az önce Gittigidiyor'a test amaçlı bir ürün yükledim 455 TL değerinde..Satışı olması durumunda hesabıma 400.5 TL geçecekmiş.. 54.50 TL komisyon alıyor..
    Ve daha hepsiburada n11 ve trendyol var.. Günlük 15 Tane ürün satsam ortalama 500 TL komisyon ödeyeceğim..
    Bu komisyonu ödemek yerine , bu bütçeyi Direk adwords bütçesine aktarmak daha mantıklı değilmi sizce ? Fikirlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 03-11-2019, 18:14:27
    #2
    Kardesim bizde n11 de satiyoruz ne yazikki kendi siten ile yurumuyor guven meselesi bizde actik kendi sitemizi bakan var alan yok
  • 03-11-2019, 18:16:47
    #3
    Bir süre pazar yerinde satış yapıp müşteri potansiyeli bulduktan sonra sitenizden yapabilirler daha düşük fiyat olduğu için.
    Bu şekilde tercih edilebilir onun dışında üstte arkadaşın dediği gibi zor.
  • 03-11-2019, 18:35:51
    #4
    TRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süre pazar yerinde satış yapıp müşteri potansiyeli bulduktan sonra sitenizden alışveriş yapan kişilere x ürün kendi sitemizden alırsanız şu fiyata diye bilgi amaçlı mail bülteni şeklinde olabilir bir şekilde duyurulur.
    Bu şekilde tercih edilebilir onun dışında üstte arkadaşın dediği gibi zor.
    n11 ve diğer platformlar müşterilerin bilgileri alınırsa yasal işlem başlatacağını ve para cezası olarak 5bin ile 1milyon arası cezası olduğu bildirmekte ona göre mail toplamak yasak.
  • 03-11-2019, 18:40:10
    #5
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n11 ve diğer platformlar müşterilerin bilgileri alınırsa yasal işlem başlatacağını ve para cezası olarak 5bin ile 1milyon arası cezası olduğu bildirmekte ona göre mail toplamak yasak.
    Evet o kısmı unutmuşum ama spam firma bültenleri atanlara ilk önce müdahale etsinler....
    O zaman şöyle yapılabilir kargo içine broşür koyulur site adresi ve bir kaç indirimli ürün içeren buda yasak mı?
  • 03-11-2019, 18:42:45
    #6
    TRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o kısmı unutmuşum ama spam firma bültenleri atanlara ilk önce müdahale etsinler....
    O zaman şöyle yapılabilir kargo içine broşür koyulur site adresi ve bir kaç indirimli ürün içeren buda yasak mı?
    Evet mesela ben yorum atmaları için koyuyorum lakin başka siteye yönlendirmek aynı şekilde yasak 1 yollarsın 2 yollarsın 3. şikayet ederse n11 hesabınız askıya alınıyor diye biliyorum