Merhaba arkadaşlar ;
Bir sorum olacak..
Evcil ürünleri satan yeni bir firma kurdum. E-Ticaret sitemde bitmek üzere..Biliyorsunuz pazar yerlerinde satışlar oldukça hızlı, ancak komisyonlarda malum.. %10 ve % 22 arası komisyonlar ödeniyor..
Az önce Gittigidiyor'a test amaçlı bir ürün yükledim 455 TL değerinde..Satışı olması durumunda hesabıma 400.5 TL geçecekmiş.. 54.50 TL komisyon alıyor..
Ve daha hepsiburada n11 ve trendyol var.. Günlük 15 Tane ürün satsam ortalama 500 TL komisyon ödeyeceğim..
Bu komisyonu ödemek yerine , bu bütçeyi Direk adwords bütçesine aktarmak daha mantıklı değilmi sizce ? Fikirlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.