Bir süre pazar yerinde satış yapıp müşteri potansiyeli bulduktan sonra sitenizden alışveriş yapan kişilere x ürün kendi sitemizden alırsanız şu fiyata diye bilgi amaçlı mail bülteni şeklinde olabilir bir şekilde duyurulur.
Bu şekilde tercih edilebilir onun dışında üstte arkadaşın dediği gibi zor.
n11 ve diğer platformlar müşterilerin bilgileri alınırsa yasal işlem başlatacağını ve para cezası olarak 5bin ile 1milyon arası cezası olduğu bildirmekte ona göre mail toplamak yasak.