n11 ve diğer platformlar müşterilerin bilgileri alınırsa yasal işlem başlatacağını ve para cezası olarak 5bin ile 1milyon arası cezası olduğu bildirmekte ona göre mail toplamak yasak.
Evet o kısmı unutmuşum ama spam firma bültenleri atanlara ilk önce müdahale etsinler....
O zaman şöyle yapılabilir kargo içine broşür koyulur site adresi ve bir kaç indirimli ürün içeren buda yasak mı?