• 30-10-2019, 14:48:31
    #10
    Datronaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyaptada dosya numarasını yazınca birşey çıkmıyor.

    Dediğiniz gibi gidip bir sorayım en iyisi.
    Hocam tanık olduğunuz davalarda mahkeme başkanı sizi sisteme kayıt etmeden uyap üzerinden bilgi göremezsiniz. Davanın açıldığı mahkeme birimini arayın ve dosya hakkında bilgi talep edin.
  • 30-10-2019, 14:50:13
    #11
    dosya numarası yazma yok aslında farklı bir yere bakıyorsun sanırım.
    edevlete login olup uyap vatandaş portalına ilerle ve sorgula numara falan yazma yok orada.
    hukuk seçip vs.
  • 30-10-2019, 14:53:27
    #12
    Tanık sıfatıyla çağırıldığınız mahkemenin ne olduğunu ilgili mahkemeye giderek öğrenebilirsiniz. Tavsiyem hiç uğraşmayın mahkeme günü gidin hakimin sorularına cevap verin çıkın. Sizi tanık yazdıran illa ki sizin arkadaşınızdır ya da bir olaya şahit olmuşsunuzdur ifadenize başvurmak ister heyet. Ayrıca tanık olarak çağırıldıysanız kesinlikle gitmelisiniz yoksa bir sonraki mahkemeye polis zoruyla götürürler.
  • 30-10-2019, 14:57:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hiçbir yerden hiçbir sekılde goremessın, bahsedılen uyap sıstemıne sadece adalet personelı girip gorebılır, herhangi sıradan bir avukat bıle goremez dosyada vekaletı olması lazım. ya ilgili mahkemeye gidip dosya numaranı soyler kalemden ogrenırsın yada bekler mahkemeye gidersın. savı hakım tanıdıgın varsa onlar sıstem uzerınden ıcerıgını gorebılır.
  • 30-10-2019, 14:59:09
    #14
    Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir yerden hiçbir sekılde goremessın, bahsedılen uyap sıstemıne sadece adalet personelı girip gorebılır, herhangi sıradan bir avukat bıle goremez dosyada vekaletı olması lazım. ya ilgili mahkemeye gidip dosya numaranı soyler kalemden ogrenırsın yada bekler mahkemeye gidersın. savı hakım tanıdıgın varsa onlar sıstem uzerınden ıcerıgını gorebılır.
    Uyap vatandaş portalından haberiniz sanırım yok. Savcılığa gitmeden uyaptan dava bile açılabilir.
  • 30-10-2019, 15:20:29
    #15
    Datronaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyaptada dosya numarasını yazınca birşey çıkmıyor.

    Dediğiniz gibi gidip bir sorayım en iyisi.
    hocam uyapa girdiğinizde orada mahkeme seçenekleri v.s var onlari doğru seçmelisiniz elinizde bir dosya bilgileri var ise uyapta olmama imkanı yok
  • 30-10-2019, 15:25:11
    #16
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyap vatandaş portalından haberiniz sanırım yok. Savcılığa gitmeden uyaptan dava bile açılabilir.

    Öncelikle yanıtınız için teşekkürler. Uyap vatandaş üzerinde mahkeme ile ilgili birşey görünmüyor. Sanırım askeri mahkeme olduğundan. Şimdi adliyeden çıktım. Askerdeyken yazıcıydım.Bölükte akli dengesi yerinde olmayan bir arkadaşımızYazanede komutana küfür hakaret etmişti. Bundan dolayı beni tanık olarak gösterip mahkeme açılmıştı. Bundan. Dolayı şimdi tanık olarak buradakimahkeme beni çağırmış.
  • 30-10-2019, 18:27:11
    #17
    https://www.turkiye.gov.tr/davalarim

    Burada yok ise mahkeme yok demektir.
  • 30-10-2019, 19:37:56
    #18
    Aşağıdali linki dene birde.

    https://www.turkiye.gov.tr/yargitay-...reci-sorgulama