Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyap vatandaş portalından haberiniz sanırım yok. Savcılığa gitmeden uyaptan dava bile açılabilir.

Öncelikle yanıtınız için teşekkürler. Uyap vatandaş üzerinde mahkeme ile ilgili birşey görünmüyor. Sanırım askeri mahkeme olduğundan. Şimdi adliyeden çıktım. Askerdeyken yazıcıydım.Bölükte akli dengesi yerinde olmayan bir arkadaşımızYazanede komutana küfür hakaret etmişti. Bundan dolayı beni tanık olarak gösterip mahkeme açılmıştı. Bundan. Dolayı şimdi tanık olarak buradakimahkeme beni çağırmış.