Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçbir yerden hiçbir sekılde goremessın, bahsedılen uyap sıstemıne sadece adalet personelı girip gorebılır, herhangi sıradan bir avukat bıle goremez dosyada vekaletı olması lazım. ya ilgili mahkemeye gidip dosya numaranı soyler kalemden ogrenırsın yada bekler mahkemeye gidersın. savı hakım tanıdıgın varsa onlar sıstem uzerınden ıcerıgını gorebılır.
Uyap vatandaş portalından haberiniz sanırım yok. Savcılığa gitmeden uyaptan dava bile açılabilir.