Tanık sıfatıyla çağırıldığınız mahkemenin ne olduğunu ilgili mahkemeye giderek öğrenebilirsiniz. Tavsiyem hiç uğraşmayın mahkeme günü gidin hakimin sorularına cevap verin çıkın. Sizi tanık yazdıran illa ki sizin arkadaşınızdır ya da bir olaya şahit olmuşsunuzdur ifadenize başvurmak ister heyet. Ayrıca tanık olarak çağırıldıysanız kesinlikle gitmelisiniz yoksa bir sonraki mahkemeye polis zoruyla götürürler.