• 30-10-2019, 05:53:37
    #1
    silinsin...
  • 30-10-2019, 05:57:28
    #2
    Merhaba, sektörünüz nedir? Pm atabilirsiniz.
    Merak ettiginiz sorulari tek tek yoneltirseniz yarin buyuk bi firmanin sahibi olan trendyoldada vitrinleri bulunan arkadasima sorup cevaplari iletirim
  • 30-10-2019, 06:52:33
    #3
    45 gün çok uzun bir süreç günlük 10.000 TL satış yapınca 45 günde 450,000 TL içeride kalır her zaman bu şekilde yüzlerce mağaza olsa milyonlarca lira trendyol kasasında kalmış olur. Dükkanı kapatıp giderlerse herkes mağdur olur. Sonu Çiftlik Bank gibi olmaz inşallah.
  • 30-10-2019, 06:55:31
    #4
    45 gün nedir? Neye dayanarak bu süreyi vermişler acaba merak ediyorum. Bu tür pazaryerleri için kanun çıkarılması gerektiğini düşünüyorum. Yoksa önü alınamaz, komisyon ve ödeme yöntemleri çıkıyor.
  • 30-10-2019, 07:07:02
    #5
    Aylık 2 trilyon ciro yapan firmada çalışıyorum maalesef çalışma şekilleri bu şekilde yapacak birşey yok bizzat merkeze gidip anlaşma sağlamaya gittiğimizde bile taviz vermediler. Bu konuda çok katı kuralları var.
  • 30-10-2019, 07:18:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hepsiburada'da bu şekilde. sadece trendyol değil.
  • 30-10-2019, 07:22:12
    #7
    30 gün iade süreci söz konusu doğru faturalama için 45 gün doğrudur.
    siz komisyonu düşürmeye bakın
  • 30-10-2019, 07:24:53
    #8
    %25 komisyon nedir ya? Yuh
  • 30-10-2019, 07:34:58
    #9
    4 de biri komisyonmu vay anasını.