45 gün nedir? Neye dayanarak bu süreyi vermişler acaba merak ediyorum. Bu tür pazaryerleri için kanun çıkarılması gerektiğini düşünüyorum. Yoksa önü alınamaz, komisyon ve ödeme yöntemleri çıkıyor.