• 30-10-2019, 07:52:21
    #10
    İsmi Trendyol ama sattıkları ürünlerin çoğu seri sonu ve elde kalmış satılamayan ürünler. Çok ucuza alınıp %25 komisyon verince çok koymuyor tabi satıcılara.
    Yinede bu tür sistemleri gereksiz buluyorum. Satıcıların değil de tüketicilerin işine yarıyor bu sistemler. Bunun yerine komisyona vereceğiniz parayı reklama harcayıp kendi markanızı duyurabilirsiniz. Bu şekilde siz değil onlar büyüyor.
  • 30-10-2019, 08:03:46
    #11
    Yuzde 25 komisyon hangi kategoridesiniz hocam? Bizdede 45 gun sonra odemeler yatiyor.
  • 30-10-2019, 08:27:25
    #12
    Biz %20 komisyon ve 30 gün vade ile çalışıyoruz.
  • 30-10-2019, 08:54:08
    #13
    bilalagca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyola giriş tarihiniz mi eski hocam yoksa anlaşmada mı düşürdünüz komisyonu?


    Giriş tarihimiz yaklaşık 2 ay oldu.
  • 30-10-2019, 23:14:53
    #14
    30 gün iade garantisi var. O yüzden en az 30 gün parayı vermemeleri normal.
  • 30-10-2019, 23:23:49
    #15
    Bence bir şekilde mağaza isimleri ile müşterilerin sizlere kendi internet siteniz üzerinden ulaşabilmelerini sağlayın.
    %25 veriyor olduğunuz komisyonu müşteri lehine kendi sitelerinizde fiyatlama yaptığınız zaman elbette kısır döngüdeki tutarı biraz azaltırsınız.
    Fakat atıyorum hepsiburada ve n11 üzerinde 100 liraya satılan bir ürün bazen satıcının kendi sitesinde de aynı fiyata olabiliyor. O yüzden bir müşteri olarak yine kendimi güvene almak adına pazar yerlerini tercih ediyorum. ( kupon vs. gibi kazanımları saymıyorum bile)
    Özet olarak pazar yerlerinde kargo dahil 100 TL'ye satılan bir ürünü, satıcının sitesinde kargo dahil 90 TL'ye alalım, aracılar kazanmasın
  • 30-10-2019, 23:39:08
    #16
    Vade ve komisyon oranları kategoriden kategoriye değişiklik gösteriyor.
    Sözleşmelerde tüm kategori oran ve vadelerini yazmislar sizde imzaladiginiz sözleşmede görebilirsiniz.