İsmi Trendyol ama sattıkları ürünlerin çoğu seri sonu ve elde kalmış satılamayan ürünler. Çok ucuza alınıp %25 komisyon verince çok koymuyor tabi satıcılara.
Yinede bu tür sistemleri gereksiz buluyorum. Satıcıların değil de tüketicilerin işine yarıyor bu sistemler. Bunun yerine komisyona vereceğiniz parayı reklama harcayıp kendi markanızı duyurabilirsiniz. Bu şekilde siz değil onlar büyüyor.