Bence bir şekilde mağaza isimleri ile müşterilerin sizlere kendi internet siteniz üzerinden ulaşabilmelerini sağlayın.
%25 veriyor olduğunuz komisyonu müşteri lehine kendi sitelerinizde fiyatlama yaptığınız zaman elbette kısır döngüdeki tutarı biraz azaltırsınız.
Fakat atıyorum hepsiburada ve n11 üzerinde 100 liraya satılan bir ürün bazen satıcının kendi sitesinde de aynı fiyata olabiliyor. O yüzden bir müşteri olarak yine kendimi güvene almak adına pazar yerlerini tercih ediyorum. ( kupon vs. gibi kazanımları saymıyorum bile)
Özet olarak pazar yerlerinde kargo dahil 100 TL'ye satılan bir ürünü, satıcının sitesinde kargo dahil 90 TL'ye alalım, aracılar kazanmasın