Aylık 2 trilyon ciro yapan firmada çalışıyorum maalesef çalışma şekilleri bu şekilde yapacak birşey yok bizzat merkeze gidip anlaşma sağlamaya gittiğimizde bile taviz vermediler. Bu konuda çok katı kuralları var.