Merhabalar forumda N11 üzerinden telefon alan biri var mı acaba? Aldığı telefonda sorun vs çıkan varmı?
Kısaca özetliyim. 11.11 indiriminde Iphone 8 Plus almaya düşünüyorum. Ama N11 bana fazla güvenilir gelmiyor, arada kaldım.
Sizce almalımıyım? Teşekkürler.
N11 Üzerinden Telefon Aldınız Mı?
23
●728
- 21-10-2019, 16:34:00
- 21-10-2019, 16:38:15Apple Türkiye garantili ve kutunun açılmamış olması yeterlidir. Onun haricinde satıcının profili yeterince güven veriyorsa sıkıntı yok derim. Keza n11den bir çok teknolojik ürün aldım sıkıntı çıkmadı. Şuan hepsiburada bile kendi stoğundan ziyade mağazacılık hizmeti veriyor.
- 21-10-2019, 16:38:338plus n11 -11.11 indiriminde fiyat ne olacak bir bilgin varmı ne kadar indirim olabilir bende almayı düşünebilirim .YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2019, 16:39:44n11 olarak düşünmeyin, n11 içinde yüzlerce mağaza olarak düşünün, n11 sadece ödemeyi havuzda tutan aracıdır.
50 bin liralık üründe sorun çıkmaz, 30 liralık ürün alırsınız sorun olabilir.
%100 puanlı, mağaza yorumları sağlam olan mağazaları inceleyin, sorun yaşamazsınız.
( 500-600 ve üzeri satış yapmış mağazalar seçin.) - 21-10-2019, 16:41:13hocam 5500 - 5600 falan olabilir diye bekliyorum kuponla vs 5000 TL'de denk getirebilirim diye düşünüyorum.CriticaL666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle