Merhabalar forumda N11 üzerinden telefon alan biri var mı acaba? Aldığı telefonda sorun vs çıkan varmı?
Kısaca özetliyim. 11.11 indiriminde Iphone 8 Plus almaya düşünüyorum. Ama N11 bana fazla güvenilir gelmiyor, arada kaldım.
Sizce almalımıyım? Teşekkürler.
8plus n11 -11.11 indiriminde fiyat ne olacak bir bilgin varmı ne kadar indirim olabilir bende almayı düşünebilirim .