• 21-10-2019, 22:12:59
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Genel olarak sorun yaşamazsınız, eğer sorun yaşarsanız n11'in sizin yanınızda olmama ihtimali çok yüksek.

    Ekran kartları sarf malzemedir, bu nedenle iade alınmaması normal demişti müşteri hizmetleri.

    Ben zorlaya zorlaya iade etmiştim.

    ---
    Yerinizde olsam, kargomu şubeye teslim isterdim, eğer şubeye teslimi satıcı kabul etmezse, kargonun geleceği gün teslimata çıkmadan önce şube'den teslim alır, şube kamerasının yada görevlinin bizzat gözünün önünde kutuyu açar bir sorun varsa hemen tespit tutanağı tuttururdum.
  • 21-10-2019, 22:14:30
    #20
    Almadan önce dükkan satışlarını, olumlu ticaretlerini ve yorumları dikkatle incelemenizi tavsiye ederim.
  • 21-10-2019, 22:24:31
    #21
    11.11 kampanyası boş. Asıl bombayı geçen sene olduğu gibi amazon patlatacak. Note ve İphone çok uyguna satmıştı. 5-10 dk da bitirdi ürünleri.
  • 21-10-2019, 22:26:56
    #22
    fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11.11 kampanyası boş. Asıl bombayı geçen sene olduğu gibi amazon patlatacak. Note ve İphone çok uyguna satmıştı. 5-10 dk da bitirdi ürünleri.
    Oooo İndirim Uzmanı gelmiş. Hocam varsa bir kampanya yararlandır bizi
  • 22-10-2019, 08:30:19
    #23
    Üyeliği durduruldu
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar forumda N11 üzerinden telefon alan biri var mı acaba? Aldığı telefonda sorun vs çıkan varmı?
    Kısaca özetliyim. 11.11 indiriminde Iphone 8 Plus almaya düşünüyorum. Ama N11 bana fazla güvenilir gelmiyor, arada kaldım.
    Sizce almalımıyım? Teşekkürler.
    Geçen sene iPhone 8 Plus almıştım 1500 TL kupon kullanmıştım epey bi indirme gelmişt halen eşim kullanıyor sorunsuz. Mağaza puanı, güvenirliği önemli ama ben satın alabilmek için sabah 5 e kadar siteye girmeye çalışmıştım.
  • 22-10-2019, 15:32:19
    #24
    2012 de sony xperia p almıştım sorunsuz gelmişti çok sene kullandım valla.