Genel olarak sorun yaşamazsınız, eğer sorun yaşarsanız n11'in sizin yanınızda olmama ihtimali çok yüksek.
Ekran kartları sarf malzemedir, bu nedenle iade alınmaması normal demişti müşteri hizmetleri.
Ben zorlaya zorlaya iade etmiştim.
---
Yerinizde olsam, kargomu şubeye teslim isterdim, eğer şubeye teslimi satıcı kabul etmezse, kargonun geleceği gün teslimata çıkmadan önce şube'den teslim alır, şube kamerasının yada görevlinin bizzat gözünün önünde kutuyu açar bir sorun varsa hemen tespit tutanağı tuttururdum.
N11 Üzerinden Telefon Aldınız Mı?
23
●728
- 21-10-2019, 22:12:59Üyeliği durduruldu
- 21-10-2019, 22:26:56Oooo İndirim Uzmanı gelmiş. Hocam varsa bir kampanya yararlandır bizifatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2019, 08:30:19Üyeliği durdurulduGeçen sene iPhone 8 Plus almıştım 1500 TL kupon kullanmıştım epey bi indirme gelmişt halen eşim kullanıyor sorunsuz. Mağaza puanı, güvenirliği önemli ama ben satın alabilmek için sabah 5 e kadar siteye girmeye çalışmıştım.YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2019, 15:32:192012 de sony xperia p almıştım sorunsuz gelmişti çok sene kullandım valla.