Merhabalar forumda N11 üzerinden telefon alan biri var mı acaba? Aldığı telefonda sorun vs çıkan varmı?
Kısaca özetliyim. 11.11 indiriminde Iphone 8 Plus almaya düşünüyorum. Ama N11 bana fazla güvenilir gelmiyor, arada kaldım.
Sizce almalımıyım? Teşekkürler.
Geçen sene iPhone 8 Plus almıştım 1500 TL kupon kullanmıştım epey bi indirme gelmişt halen eşim kullanıyor sorunsuz. Mağaza puanı, güvenirliği önemli ama ben satın alabilmek için sabah 5 e kadar siteye girmeye çalışmıştım.