Genel olarak sorun yaşamazsınız, eğer sorun yaşarsanız n11'in sizin yanınızda olmama ihtimali çok yüksek.
Ekran kartları sarf malzemedir, bu nedenle iade alınmaması normal demişti müşteri hizmetleri.
Ben zorlaya zorlaya iade etmiştim.
---
Yerinizde olsam, kargomu şubeye teslim isterdim, eğer şubeye teslimi satıcı kabul etmezse, kargonun geleceği gün teslimata çıkmadan önce şube'den teslim alır, şube kamerasının yada görevlinin bizzat gözünün önünde kutuyu açar bir sorun varsa hemen tespit tutanağı tuttururdum.