Merhabalar forumda N11 üzerinden telefon alan biri var mı acaba? Aldığı telefonda sorun vs çıkan varmı?
Kısaca özetliyim. 11.11 indiriminde Iphone 8 Plus almaya düşünüyorum. Ama N11 bana fazla güvenilir gelmiyor, arada kaldım.
Sizce almalımıyım? Teşekkürler.