Merhaba dostlar,
Üç buçuk yıla yakın süren, yaklaşık 13 yıl önce olan bir olaydan dolayı iş kazası nedeniyle dava kazandık.
Son mahkeme yapıldı,1 ay oldu dün karar yazıldı. temyize gidilip gitmeyeceği belli olacak sanırım.
Bu temyiz ne kadar sürüyor. Yani bu mahkemenin verdiği kararı onaylayan bir merci mi bu temyiz denilen kurum?
Süreç nasıl işliyor, ne kadar zaman sürüyor?
Karara itiraz ederlerse o kaç ay/sene sürer acaba
Mahkeme sonucu Ödeme konusunda kabul veya itiraz firmaların patronu bu hafta karar verecek.
Bu tarz bişey başına gelmiş olan arkadaşlar konuya yazabilirler mi?
Mahkeme Temyiz hakkında
12
●576
- 19-10-2019, 17:13:54
- 19-10-2019, 17:29:32Üyeliği durdurulduTemyize götürmek itiraz etmektir hocam. Yani davanın sonucundan memnun olmayan taraf sürece itiraz ediyor. Temyiz süreci aynı mahkeme tarafındanda yürütülebilir bölge mahkemelerine de gidebiliyor. Süreçle ilgili net bir şey söyleyemem davaya ve yoğunluğa göre değişiyor açıkçası. Yani temyize gidecek dendiyse karşı taraf itiraz ediyor demektir.
Yargıtay vs. bir sonraki aşama temyizde dosya yargıtaya gitmez. - 19-10-2019, 17:36:20Arafx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle2 firma 1 taşeron (avukatları aynı) müsade istediler.Sahibi yurt dışında oldugu için. Aslında iki firmanın sahibi de aynı. Taşeron farklı Rakam yasal faiziyle birlikte 7 haneli rakam oldugu için ödeme konusunda bilgi verecekler. (ödeme yapılmasına veya itiraz etme konusunda bilgi verecek.) Olumlu olursa itiraz durumu gibi uzun mu sürer acaba, yoksa 3 beş ay mı?Wyston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda başına gelen vardır diye umduğum için açtım aslında konuyu. (: - 19-10-2019, 17:41:01Hocam vallahi temyiz aşamasında yoğunluğa göre bir süre çıkıyor hocam ve bu süreyi maalesef kestirmek çok zor. Arkadaşların dediği gibi 1 yıl da sürebilir.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2019, 17:40:55Üyeliği durdurulduTemyize götürürlerse 6 ay 1 seneye kadar sürebilir hocam ama itiraz kapısı kapanmış olmaz yani yokuşa sürerlerse süreç çok uzar.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temyiz > Yargıtay > Anayasa Mahkemesi şeklinde ilerliyor süreçler temyiz olumsuz olursa yargıtay'a başvurabilirler ama süreci durdurmaz bu yani verilen karar uygulanır. Yani temyiz kararı onarsa mahkemenin verdiği kararı yerine getirmek zorunda kalırlar. Ama temyiz kararı bozarsa tekrar dava görülür bir bu kadar daha sürebilir yani. - 19-10-2019, 17:46:15Wyston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAllah kimseyi mahkemeye düşürmesin haklı veya haksız. Ne çileymiş bi bitmedi gitti. Bu gidişle de bitmez bu gidiş gelişler.HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben, rahmetli Kemal sunalın Davacı filminin sadece kara kodemi bilirdim. Vay arkadaş 😂
Yani işimiz yaş diyorsunuz. Ben dava bitti alırız hemen diye umutlanıyordum. Araştırdıkça karamsar oluyorum