• 19-10-2019, 17:13:54
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Merhaba dostlar,
    Üç buçuk yıla yakın süren, yaklaşık 13 yıl önce olan bir olaydan dolayı iş kazası nedeniyle dava kazandık.
    Son mahkeme yapıldı,1 ay oldu dün karar yazıldı. temyize gidilip gitmeyeceği belli olacak sanırım.
    Bu temyiz ne kadar sürüyor. Yani bu mahkemenin verdiği kararı onaylayan bir merci mi bu temyiz denilen kurum?
    Süreç nasıl işliyor, ne kadar zaman sürüyor?
    Karara itiraz ederlerse o kaç ay/sene sürer acaba

    Mahkeme sonucu Ödeme konusunda kabul veya itiraz firmaların patronu bu hafta karar verecek.
    Bu tarz bişey başına gelmiş olan arkadaşlar konuya yazabilirler mi?
  • 19-10-2019, 17:29:20
    #2
    Temyiz dediğin Dosya yargıtaya(Üst mahkeme) gidiyor ne kadar süreceğini şuan ki koşullarda kimse bilemez.Belki 1 yıl belki 5. Yargıtay ya onaylar ya red eder yada yerel mahkemeye tekrar gönderebilir.
  • 19-10-2019, 17:29:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Temyize götürmek itiraz etmektir hocam. Yani davanın sonucundan memnun olmayan taraf sürece itiraz ediyor. Temyiz süreci aynı mahkeme tarafındanda yürütülebilir bölge mahkemelerine de gidebiliyor. Süreçle ilgili net bir şey söyleyemem davaya ve yoğunluğa göre değişiyor açıkçası. Yani temyize gidecek dendiyse karşı taraf itiraz ediyor demektir.

    Yargıtay vs. bir sonraki aşama temyizde dosya yargıtaya gitmez.
  • 19-10-2019, 17:36:20
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Arafx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temyiz dediğin Dosya yargıtaya(Üst mahkeme) gidiyor ne kadar süreceğini şuan ki koşullarda kimse bilemez.Belki 1 yıl belki 5. Yargıtay ya onaylar ya red eder yada yerel mahkemeye tekrar gönderebilir.
    Wyston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temyize götürmek itiraz etmektir hocam. Yani davanın sonucundan memnun olmayan taraf sürece itiraz ediyor. Temyiz süreci aynı mahkeme tarafındanda yürütülebilir bölge mahkemelerine de gidebiliyor. Süreçle ilgili net bir şey söyleyemem davaya ve yoğunluğa göre değişiyor açıkçası. Yani temyize gidecek dendiyse karşı taraf itiraz ediyor demektir.
    2 firma 1 taşeron (avukatları aynı) müsade istediler.Sahibi yurt dışında oldugu için. Aslında iki firmanın sahibi de aynı. Taşeron farklı Rakam yasal faiziyle birlikte 7 haneli rakam oldugu için ödeme konusunda bilgi verecekler. (ödeme yapılmasına veya itiraz etme konusunda bilgi verecek.) Olumlu olursa itiraz durumu gibi uzun mu sürer acaba, yoksa 3 beş ay mı?
    Forumda başına gelen vardır diye umduğum için açtım aslında konuyu. (:
  • 19-10-2019, 17:38:34
    #5
    mahkeme kararından sonra taraflara tebligat gider 14 gün içinde itiraz olmazsa karar kesinleşir.İtiraz olursa yargıtaya gider.
  • 19-10-2019, 17:41:01
    #6
    Botman, Codemaster
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar,
    Üç buçuk yıla yakın süren, yaklaşık 13 yıl önce olan bir olaydan dolayı iş kazası nedeniyle dava kazandık.
    Son mahkeme yapıldı,1 ay oldu dün karar yazıldı. temyize gidecekmiş sanırım karar.
    Bu temyiz ne kadar sürüyor. Yani bu mahkemenin verdiği kararı onaylayan bir merci mi bu temyiz denilen kurum?
    Süreç nasıl işliyor, ne kadar zaman sürüyor?
    Karara itiraz ederlerse o kaç ay/sene sürer acaba

    Bu tarz bişey başına gelmiş olan arkadaşlar konuya yazabilirler mi?
    Hocam vallahi temyiz aşamasında yoğunluğa göre bir süre çıkıyor hocam ve bu süreyi maalesef kestirmek çok zor. Arkadaşların dediği gibi 1 yıl da sürebilir.
  • 19-10-2019, 17:40:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 firma 1 taşeron (avukatları aynı) müsade istediler. Rakam yasal faiziyle birlikte 7 haneli rakam oldugu için ödeme konusunda bilgi verecekler. (ödeme yapılmasına veya itiraz etme konusunda bilgi verecek.) Olumlu olursa itiraz durumu gibi uzun mu sürer acaba, yoksa 3 beş ay mı?
    Temyize götürürlerse 6 ay 1 seneye kadar sürebilir hocam ama itiraz kapısı kapanmış olmaz yani yokuşa sürerlerse süreç çok uzar.

    Temyiz > Yargıtay > Anayasa Mahkemesi şeklinde ilerliyor süreçler temyiz olumsuz olursa yargıtay'a başvurabilirler ama süreci durdurmaz bu yani verilen karar uygulanır. Yani temyiz kararı onarsa mahkemenin verdiği kararı yerine getirmek zorunda kalırlar. Ama temyiz kararı bozarsa tekrar dava görülür bir bu kadar daha sürebilir yani.
  • 19-10-2019, 17:41:41
    #8
    Temyizde bekleyen dosyamız 2 yıl oldu. Avukata sorduğumda avukat dosya yoğunluğuna bağlı olarak bakıyorlarmış. Yani şu süreçte zaman açık yani.
  • 19-10-2019, 17:46:15
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Wyston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temyize götürürlerse 6 ay 1 seneye kadar sürebilir hocam ama itiraz kapısı kapanmış olmaz yani yokuşa sürerlerse süreç çok uzar.

    Temyiz > Yargıtay > Anayasa Mahkemesi şeklinde ilerliyor süreçler temyiz olumsuz olursa yargıtay'a başvurabilirler ama süreci durdurmaz bu yani verilen karar uygulanır. Yani temyiz kararı onarsa mahkemenin verdiği kararı yerine getirmek zorunda kalırlar. Ama temyiz kararı bozarsa tekrar dava görülür bir bu kadar daha sürebilir yani.
    HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vallahi temyiz aşamasında yoğunluğa göre bir süre çıkıyor hocam ve bu süreyi maalesef kestirmek çok zor. Arkadaşların dediği gibi 1 yıl da sürebilir.
    Allah kimseyi mahkemeye düşürmesin haklı veya haksız. Ne çileymiş bi bitmedi gitti. Bu gidişle de bitmez bu gidiş gelişler.
    Ben, rahmetli Kemal sunalın Davacı filminin sadece kara kodemi bilirdim. Vay arkadaş 😂
    Yani işimiz yaş diyorsunuz. Ben dava bitti alırız hemen diye umutlanıyordum. Araştırdıkça karamsar oluyorum