Temyize götürmek itiraz etmektir hocam. Yani davanın sonucundan memnun olmayan taraf sürece itiraz ediyor. Temyiz süreci aynı mahkeme tarafındanda yürütülebilir bölge mahkemelerine de gidebiliyor. Süreçle ilgili net bir şey söyleyemem davaya ve yoğunluğa göre değişiyor açıkçası. Yani temyize gidecek dendiyse karşı taraf itiraz ediyor demektir.
Yargıtay vs. bir sonraki aşama temyizde dosya yargıtaya gitmez.