Merhaba dostlar,
Üç buçuk yıla yakın süren, yaklaşık 13 yıl önce olan bir olaydan dolayı iş kazası nedeniyle dava kazandık.
Son mahkeme yapıldı,1 ay oldu dün karar yazıldı. temyize gidilip gitmeyeceği belli olacak sanırım.
Bu temyiz ne kadar sürüyor. Yani bu mahkemenin verdiği kararı onaylayan bir merci mi bu temyiz denilen kurum?
Süreç nasıl işliyor, ne kadar zaman sürüyor?
Karara itiraz ederlerse o kaç ay/sene sürer acaba
Mahkeme sonucu Ödeme konusunda kabul veya itiraz firmaların patronu bu hafta karar verecek.
Bu tarz bişey başına gelmiş olan arkadaşlar konuya yazabilirler mi?