TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar,
Üç buçuk yıla yakın süren, yaklaşık 13 yıl önce olan bir olaydan dolayı iş kazası nedeniyle dava kazandık.
Son mahkeme yapıldı,1 ay oldu dün karar yazıldı. temyize gidecekmiş sanırım karar.
Bu temyiz ne kadar sürüyor. Yani bu mahkemenin verdiği kararı onaylayan bir merci mi bu temyiz denilen kurum?
Süreç nasıl işliyor, ne kadar zaman sürüyor?
Karara itiraz ederlerse o kaç ay/sene sürer acaba

Bu tarz bişey başına gelmiş olan arkadaşlar konuya yazabilirler mi?
Hocam vallahi temyiz aşamasında yoğunluğa göre bir süre çıkıyor hocam ve bu süreyi maalesef kestirmek çok zor. Arkadaşların dediği gibi 1 yıl da sürebilir.