Merhaba arkadaşlar, hat üzerine taksitle telefon almak ve satmak olayı devam ediyor mu? Nasıl yapılmalı bu işlem? Ne kadar zarar edilir?
Şuan hattmın üzerine honor20 ve a70 gibi telefonlar alabiliyorum.
Hat üzerine telefon almak ve satmak
6
●140
- 07-10-2019, 22:00:16Üyeliği durduruldu
- 07-10-2019, 22:03:272 sene once vodafone üzerinden almıştım.12 ay taksit üzerine çıkılmadığı sürece aynı fiyata geliyor hatta 50-100 tl arası daha indirimli almıştım.BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 22:17:53Vodafondan bi telefon aldim. Nerdeyse 2 kati kadar fatura odedim.normal faturam 52 tl idi telefon uzerine alirsan 75tl her ay odersin dediler. Kabul ettim. Ilk 2-3 ay 75tl odedim sonraki aylar faturalar ucmaya basladi en son gittim iptal ettim. Anlayacagin 800tl lik telefona yaklasin 1500tl ye mal oldu bana cayma parasiyla birlikte. En guzelli kacak telefon alip satmaktir.BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 22:26:32Üyeliği durdurulduBana söylenen tarifem dahil 900 lira civarı olacak. 6 ay sürecek. 6 ay için bence teklif mantıklı sonuçta 4000 civarı para geçicek diye düşünüyorum. Faturalarım yüksek fiyat ve ödemelerim düzenli bi sorun olacağını düşünmüyorum.nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 07-10-2019, 22:41:54Sorun cikmayacaksa hayirli olsun hocam.BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
