Vodafondan bi telefon aldim. Nerdeyse 2 kati kadar fatura odedim.normal faturam 52 tl idi telefon uzerine alirsan 75tl her ay odersin dediler. Kabul ettim. Ilk 2-3 ay 75tl odedim sonraki aylar faturalar ucmaya basladi en son gittim iptal ettim. Anlayacagin 800tl lik telefona yaklasin 1500tl ye mal oldu bana cayma parasiyla birlikte. En guzelli kacak telefon alip satmaktir.