BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, hat üzerine taksitle telefon almak ve satmak olayı devam ediyor mu? Nasıl yapılmalı bu işlem? Ne kadar zarar edilir?

Şuan hattmın üzerine honor20 ve a70 gibi telefonlar alabiliyorum.
2 sene once vodafone üzerinden almıştım.12 ay taksit üzerine çıkılmadığı sürece aynı fiyata geliyor hatta 50-100 tl arası daha indirimli almıştım.