Merhaba arkadaşlar, hat üzerine taksitle telefon almak ve satmak olayı devam ediyor mu? Nasıl yapılmalı bu işlem? Ne kadar zarar edilir?
Şuan hattmın üzerine honor20 ve a70 gibi telefonlar alabiliyorum.
2 sene once vodafone üzerinden almıştım.12 ay taksit üzerine çıkılmadığı sürece aynı fiyata geliyor hatta 50-100 tl arası daha indirimli almıştım.